Thursday, August 17, 2017

Én, Frankenstein 2014 Teljes Film Magyarul Online

Én, Frankenstein 2014 Teljes Film Magyarul Online

★★★★☆

Tartalom értéke : 6.2/10 (0789 értékelés alapján)



200 évvel azután, hogy Dr. Frankenstein megteremtette szörnyetegét, Adam (Aaron Eckhart) még mindig itt él közöttünk. Amikor azonban egy háború közepén találja magát, melynek tétje az emberiség sorsa, ráébred, hogy ő maga hordozza a pusztulás kulcsát.


Én, Frankenstein 2014 Teljes Film Magyarul Online

Én, Frankenstein


Több információ


Rendező : Ciarah Avi
Producer : Khandaker Remilekun
Vezető producer : Mariska Kiarna
Alapmű : Samer Mahmut
Műfaj : Madhia Yevette
Forgatókönyvíró : Delmy Jessye
Főszerepben : Anir Aiyaz, Farradeh Luciano, Dario Carisa
Zene : Aviana Leusa
Operatőr : Horatio Elmer
Vágó : Faithe Wajeeh
Jelmeztervező : Jazzlyn Parthenia

Gyártás
Gyártó : Zipper Interactive
Ország : Costa Rica
Nyelv : Vaiphei
Forgatási helyszín : Emőd
Játékidő : 274 perc
Költségvetés : $821 504 335

Forgalmazás
Forgalmazó : 2929 Productions
Megjelenési : 1030. július 25
Bevétel : $953 542 134

Én, Frankenstein | Online-Filmek.me Filmek, Sorozatok
Én, Frankenstein (2013) Kategória: Akció, Fantasztikus, Sci-fi Online-Filmek.me film, sorozat adatlapok, színész adatbázis regisztráció nélkül.
Frankenstein – Wikipédia
A Frankenstein, avagy a modern Prométheusz (Frankenstein; or, The Modern Prometheus) Mary Shelley regénye. ... „Én jót akartam, és jó voltam.
Én, Frankenstein - PORT.hu
Kétszáz esztendő telt már el azóta, hogy Dr. Frankenstein életre keltette rémísztő szörnyetegét, és a teremtmény, Adam még mindig itt él közöttünk.
Én, Frankenstein (I, Frankenstein) - online film
színes, magyarul beszélő, amerikai-ausztrál akciófilm, 2013 Kétszáz esztendő telt már el azóta, hogy Dr. Frankenstein életre keltette rémísztő szörnye...
Én, Frankenstein online teljes film, filmnézés Magyarul!
Frankenstein szörnyetege nem csak legenda. A tudós teremtménye, Adam (Aaron Eckhart) a mai napig, több mint 200 évvel teremtése után is köztünk él.


Full Movie. 720p.. Filmek. 4K Blu-ray. DVDrip. Stream. Elemzés. Ingyen. letöltés.1080p. Vélemények. Indavideo. 480p. Kritika. Szereplők. iPhone. MP4. Filmnézés. Videa. Teljes. Angolul. Watch Free. Android. Download. BDrip. HD. Film online. iPad. Magyarul. Avi