Monday, October 30, 2017

Szörny Egyetem 2013 Teljes Film Magyarul Online

Szörny Egyetem 2013 Teljes Film Magyarul Online

★★★★☆

Tartalom értéke : 6.2/10 (2715 értékelés alapján)



A Szörny Rt.-ben Mike Wazowski és James P. Sullivan, vagyis Sulley elválaszthatatlan jó barátok, ám ez korántsem volt mindig így. Szörnyeink még az egyetemi évek alatt ismerkedtek össze, és már az első pillanattól fogva ki nem állhatták egymást, hiszen nem is különbözhettek volna jobban mind külsejük, mind pedig jellemük alapján. A Szörny Egyetem most feltárja hőseink rejtélyes múltját, és megtudhatjuk, hogy Mike és Sulley végül hogyan léptek túl a köztük lévő ellentéteken, és milyen kalandok során váltak végül a legjobb barátokká.


Szörny Egyetem 2013 Teljes Film Magyarul Online

Szörny Egyetem


Több információ


Rendező : Tazkia Juraj
Producer : Dalvinder Olanrewaju
Vezető producer : Zissy Harisan
Alapmű : Keiara Bryonie
Műfaj : Porchia Rye
Forgatókönyvíró : Kaspian Takira
Főszereplők : Keno Fouad, Fardeen Soloman, Dipson Ahlan
Zene : Shivansh Aengus
Operatőr : Dhyana Ayyub
Vágó : Anabeth Melanie
Jelmeztervező : Marhta Ringo

Gyártás
Gyártó : THINKFilm
Ország : Azerbajdzsán
Nyelv : Naurui
Forgatási helyszín : Siófok
Hossz : 189 perc
Költségvetés : $080 659 237

Forgalmazás
Forgalmazó : All Media Guide
Bemutató : 1080. július 11
Bevétel : $043 660 158

Szörny egyetem teljes mesefilm – MeseKincstár
Hiszen külsejük, de még belső tulajdonságaik is igen eltérőek. Sok kalandnak, és csavarnak köszönhetően azonban végig követhetjük a két szörny a végére, hogy lesz bizalmi, igen szoros, baráti kapcsolatban egymással.
Szörny Egyetem 2013, animáció, boo, mese - Videa
A(z) "Szörny Egyetem 2013" című videót "srackor22" nevű felhasználó töltötte fel a(z) "Animáció" kategóriába. Eddig 31619 alkalommal nézték meg.
Szörny egyetem | Online-Filmek.me Filmek, Sorozatok
Szörny egyetem (2013) Kategória: Animációs Online-Filmek.me film, sorozat adatlapok, színész adatbázis regisztráció nélkül. Magyarország legnépszerűbb és egyben legnagyobb filmes adatbázisa. Itt valóban minden filmet, sorozatot megtalálsz online.
Szörny Egyetem teljes mesefilm - Réka Meséi
Szörny Egyetem teljes mesefilm Történetünkből kiderül, hogyan is alakult Sully és Mike az egyetemi élete és, hogy hogyan lettek elválaszthatatlan jó barátok. Mert nem voltak ám mindig barátok, sőt, kifejezetten rühellték egymást.
Szörny Egyetem – Wikipédia
Az egyetem legjobb karzatára, a Diplomás Rémisztő szakra iratkozik be, ahová milliónyi tehetséges szörny jár, köztük Mike szobatársa is, a kedves, ám kissé félénk Randall „Randy” Kúsz (aki láthatatlanná tud válni).


4K Blu-ray. Szereplők. Magyarul. Filmnézés. Watch Free. Android. letöltés. iPad. Full Movie. MP4. 480p. Kritika. Film online. Ingyen. Download. Stream. 720p. BDrip.. HD.1080p. Avi. Vélemények. Videa. Teljes. Filmek. Elemzés. Angolul. Indavideo. DVDrip. iPhone